چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

پاوربانک انرجیا مدل COMPAC ULTRA65 PD20000MAH

۳ بازديد
COMPAC ULTRA65 PD20000MAH یک پاوربانک برای همه چیز است . سریع شارژ می کند و سریع شارژ می شود . آهسته شارژر می کند و آهسته شارژ می شود . در هر حالت انتخاب با شماست

شاید با خواندن این دو جمله متناقض متعجب شده باشید . در ادامه پاسخ این کنجکاوی شما را می دهیم و متوجه خواهید شده که هر یک از دو حالت سریع و اهسته که در بالا به عنوان ویژگی برای این پاوربانک درج شده به جه معنی است .

با استفاده از COMPAC ULTRA65 PD20000MAH می توانید خروجی ۶۵ واتی دریافت کنید . این قدرت خروجی برای یک پاور بانک فوق العاده است و آن را برای شارژ مک بوک شما و بسیاری دیگر از لپ تاپ های جدید که برای شارژ از درگاه USB-C و استاندارد شارژ PD استفاده میکنند ایده آل کرده است .

پس COMPAC ULTRA65 PD20000MAH یک پاوربانک معمولی نیست . این یک پاوربانک ویژه برای لپ تاپ ها می باشد . این پاور بانک قابلیت شارژ سریع دو دستگاه بصورت همزمان از دو خروجی USB-C را دارد . در این حالت از خروجی اول ۴۵ وات و از خروجی دوم ۱۵ وات را به شما تحویل می دهد . اما قابلیت ویژه دیگری که این شارژر دارد ورودی شارژ سریع خود پاوربانک با توان ۴۵ واتی می باشد . اگر از یک شارژر دیواری استاندارد با توان ۴۵ وات استفاده کنید . خود پاوربانک را می تواند در مدت زمان ۲ ساعت شارژ سریع نمایید .

در نقطه مقابل شارژ سریع که در بالا عنوان شد ، بسیاری از لوازم دیوایس ها مانند ساعت های هوشمند و ایرپاد ها و … نیاز به شارژ با سرعت و آمپر پایین دارند . استاندارد متقاوت این دستگاه ها اجازه اتصال آنها به درگاه های پر سرعت USB-C را نمی دهد . در این حالت می توانید از خروجی USB-A با استاندارد QC برای شارژ آهسته استفاده کنید . همچنین خود پاوربانک هم قابلیت شارژ با درگاه های ۲ آمپری یعنی همان شارژر های قدیمی را دارد . به این ترتیب شارژ آهسته که عمر بیشتر باتری پاوربانک شما را تضمین می کند هم وجود دارد . دراین حالت شارژ کامل پاوربانک ۷ ساعت به طول می انجامد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.